Prikazovanje 1–12 od 25 rezultatov

Matjaž Regovec: BIK, FORMALNI ČUTILEC

11,55 
Bik je zemeljsko znamenje in v naravi tega elementa je, da raste sam od sebe. Tako kot v zunanji naravi rastejo drevesa in poganjajo trava, poljske rastline ali pa slastna solata, tako raste oziroma se razvija in svojo vlogo opravlja tudi znotraj človeške narave arhetip Bika.

Matjaž Regovec: DEVICA, ANALITIČNA ČUTILKA

11,55 
Razvojno obdobje, ki se tiče Device, je (zato) na primer obdobje pubertete, ko nastopi čas velikih telesnih sprememb, ki za seboj potegnejo kompleksno psihično doživljanje, ki ga v tem času vsi dobro poznamo in ki je uvod v mladostniško fazo (adolescenco).

Matjaž Regovec: DVOJČKA, MNOGOTERI (KULTURNI) MISLEC

11,55 
Téma dvojnosti oziroma dveh bratov, ki sta medsebojno povezana z istim poreklom, običajno tudi z istim časom rojstva, je zelo stara in jo najdemo v vseh mitoloških in duhovnih izročilih.

Matjaž Regovec: HIŠE V PSIHOLOŠKI ASTROLOGIJI

21,00 
Astrološke hiše so med vsemi astrološkimi dejavniki najbolj dobesedne. Medtem ko planeti, znamenja in aspekti govorijo o osnovnem značaju arhetipskih energij in njihovem medsebojnem prepletanju, so astrološke hiše vedno predstavljale dvanajst polj našega vsakodnevnega zunanjega in notranjega življenja

Matjaž Regovec: JUPITER IN OSEBNI PLANETI

21,00 
»Jupiter in osebni planeti« so zanimiva planetna in psihodinamična skupina arhetipov. Vse jih poznamo ne samo na nebu, temveč tudi iz klasične mitologije in globinske jungovske psihodinamike. Med seboj so si po zunanjem izgledu in notranji dinamiki sicer precej različni, vendar so vsi planeti osebnosti.

Matjaž Regovec: KIRON, URAN IN NEPTUN

21,00 
V tej knjigi s področja psihološke astrologije si lahko preberete o naslednjem: Astrološki Kiron deluje kot notranji zdravitelj, na drugi strani pa njegov astrološki položaj odraža tudi vse naše izkušnje ranjenosti in raniteljstva. Šele posameznik kot psihološka in duhovna celota odloča o tem, kako bo integriral dimenzijo notranje psihološke razcepljenosti, ki je arhetipska, to je praizkušnja!

Matjaž Regovec: KOZOROG, STRUKTURNI ČUTILEC

11,55 
Znamenje Kozoroga se je, preden je lahko postalo kozel ali koza, dolgo časa razvijalo. Starejši liki za Kozoroga so bili narisani z ribjim repom (slika 6). Spoznali bomo tudi njegovo simboliko.  

Matjaž Regovec: LEV, SAMOCENTRIČNI INTUITIVEC

11,55 
Lev je peto zodiakalno znamenje in če si bolje ogledate njegov položaj znotraj zodiakalne mandale, lahko opazite, da »sedi« oziroma »zeha« med dvema znamenjema, ki sta po svoji osnovni naravi v tradicionalnem smislu opisani kot bolj introvertni.

Matjaž Regovec: OVEN, PRODORNI INTUITIVEC

11,55 
Da bi lahko razumeli, zakaj ovna tradicionalno označujejo pogum, napadalnost, sebičnost in samozadostnost, se moramo zavedati, da so omenjene kvalitete izraz neke zelo individualne smeri, ki jo gotovo enkrat v življenju prepoznamo v kontekstu našega porekla, socialnega kroga, družine, partnerstva, itn.

Matjaž Regovec: PLUTON, PSIHODINAMIKA SENCE IN KOMPLEKSOV

21,00 
Astrološki Pluton opisuje temeljno dinamiko nezavednega. Le ta skrito vpliva na nas, prepoznamo pa jo po globini in preobrazbi. Plutonske teme so nevidne, podobno kot je bil v mitologiji neviden Had. Dokler se ne pričnemo ukvarjati s seboj oziroma ne pričnemo delati na sebi in se v resnici soočati z notranjim procesom, nam morda uspeva, da Plutona projiciramo na okolico.

Matjaž Regovec: POTOVANJE SKOZI JUNGOV MYSTERIUM I

44,00 
Predloženo delo je zanimiv prikaz tematike, ki je zajeta v Jungovem opusu, natančneje v zbranem delu št. XIV. Napisano je namreč v dialoški obliki, kot diskurz predavatelja in skupine študentov. S tem pristopom je avtor skušal oblikovati svoje poglede in komentarje k navedeni jungovski tematiki, vendar je to tematiko predstavil skozi pristop sodobne psihološke astrologije in tudi v povezavi z drugimi možnostmi sodobnega psihoanalitskega pristopa.

Matjaž Regovec: POTOVANJE SKOZI JUNGOV MYSTERIUM II

48,00 
Predloženo delo je zanimiv prikaz tematike, ki je zajeta v Jungovem opusu, natančneje v zbranem delu št. XIV. Napisano je namreč v dialoški obliki, kot diskurz predavatelja in skupine študentov.