Prikazovanje 1–12 od 31 rezultatov

Anastasia Korovkina, Lida Larina: SPOZNAM SE NA NARAVO

12.90
Katere živali živijo v deževnem gozdu? Kako nastane slana? Kdaj spijo netopirji? Poišči odgovore na ta vprašanja in še mnogo drugih v tej zabavni knjigi dejstev!

Anastasia Korovkina, Lida Larina: SPOZNAM SE NA VSE

12.90
Ali imajo pajki ušesa? Kdo je izumil vrtiljak? Kdo je bil najslavnejši pirat? Poišči odgovore na ta vprašanja in še mnogo drugih v tej zabavni knjigi dejstev! Poglej pod zavihke in izvedel boš veliko o očarljivem svetu okrog sebe!

Cressida Cowell: NEKOČ SO BILI ČAROBNI (1. del)

22.90
Želja in Xar se morata prebiti v skrite temnice vojščakovske utrdbe. Tam se prebuja nekaj, kar je spalo več sto let ...

Cressida Cowell: NEKOČ SO BILI ČAROBNI: MAGIJA DRUGIČ (2. del)

22.90

Vstopite v svet čarovnikov, vojščakov, pravljičnih bitij in mogočne magije v razburljivi domišljijski pustolovščini avtorice knjige Kako izuriti svojega zmaja.

Cressida Cowell: NEKOČ SO BILI ČAROBNI: POTRKAJ TRIKRAT (3. del)

22.90
Želja in Xar sta izobčenca na begu, za petami pa so jima vojščaki, čarovniki in, kar je najhuje, COPRNIKI …

Darja Arh Centrih: PRESNETI DEVETI

22.00
Zgodba o Zali, ki se ubada z običajnimi težavami devetošolke.

Deni Kragelj: ŽIVLJENJE V GOZDU

18.00
Vsaka knjiga iz zbirke terapevtskih pravljic vsebuje 10 terapevtskih in pedagoških pravljic za otroke stare 1-11 let, ki staršem in strokovnim delavcem olajšajo vzgojo.

Deni Kragelj: ŽIVLJENJE V MORJU

18.00
Vsaka knjiga iz zbirke terapevtskih pravljic vsebuje 10 terapevtskih in pedagoških pravljic za otroke stare 1-11 let, ki staršem in strokovnim delavcem olajšajo vzgojo.

Desa Muck: KOKOŠ VELIKANKA

15.00
Slikanica Dese Muck z novimi ilustracijami mlade Ane Ize Sajko. Pravljica o kokoški Mimi pojasni zakaj ima Slovenija obliko kokoši.

Dušica Kunaver: UČIM SE LEPEGA VEDENJA

12.00
Knjiga prinaša pravila bontona in išče zgodovinsko razlago za ta pravila.

Dušica Kunaver: UČIM SE UČITI

12.00
Vsebina pomaga otrokom, da bolje spoznajo sebe, staršem pa, da se spomnijo sebe v šoli in da skupaj z otrokom poiščejo, kakšno učenje je na kožo pisano njihovemu otroku.